Asiakaskirjeemme Koillisnetin entisille asiakkaille
Olemme lähettäneet kuluneella viikolla asiakaskirjeen entisille Koillisnetin asiakkaille. Saamamme tiedon mukaan joillekin asiakkaille on mennyt postin kautta ilmoitus lunastaa tiedotteemme maksua vastaan postista. Tässä on sattunut virhe, eikä tiedotettamme ole tarkoitus lunastaa maksua vastaan. Mikäli teille on tullut pyyntö lunastaa asiakastiedotteemme maksua vastaan, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme, niin selvitämme asian.
Pahoittelemme mahdollista sekaannusta asiassa.
Uusimmat artikkelit

14.03.2025
Neve valmistautuu strategiallaan hiilineutraaliin ja asiakkaita osallistavaan energia-alan murrokseen
Lue artikkeli

03.03.2025
48 vuotta pitämässä Rovaniemen lämpimänä – ja vielä tekisi mieli jatkaa
Lue artikkeli

28.02.2025
Neve tuki alkuvuodesta nuorten palokuntakoulutusta, urheilua sekä kulttuuritapahtumia
Lue artikkeli