Sisältöön Sivustokartta
Päivänkakkarapelto

Tutustuthan ennen yhteydenottoasi usein kysyttyihin kysymyksiin, jonne olemme koonneet vastaukset usein asiakkaitamme mietityttäviin asioihin.

Kysyttävää laskutuksesta?

Kun sinulla on kysyttävää laskutuksesta, luethan ensin yleiset tiedot laskutuksestamme, sekä myös laskunlukuohjeet. Voit siirtää itse sähkö- ja vesilaskujesi eräpäivää sähköisessä asiointipalvelussamme Assarissa. Assarista voit myös tarkistaa energian ja veden kulutustiedot sekä ilmoittaa vesimittarilukeman.

Yhteystietojen päivitys

On tärkeää, että meillä on aina ajantasaiset yhteystietosi mm. keskeytystilanteiden vuoksi. Voit päivittää yhteystietosi myös Assarissa. 

Eräpäivän siirto

Voit siirtää sähkö-, kaukolämpö-, ja vesilaskusi eräpäivää Assarissa.

Oletko muuttamassa?

Jos olet muuttamassa, lue kootut ohjeemme muuttajalle. Sähkösopimuksiin liittyvissä asioissa ole yhteydessä sähkönmyyjääsi.

Havaitsitko vika- tai häiriötilanteen?

Tarkista ensin meneillään olevat keskeytykset häiriötiedotteistamme. Vikailmoituksen voit tehdä vikailmoituslomakkeella.

Tutustu myös keskeytysviestipalveluumme.